Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

6 Gambar Aksi Tak Tahan Nak Kencing Di Tempat Awam

on 19 April 2012

Salam sejahtera, saya percaya semua orang pernah mengalami saat-saat "emergency" seperti ini. Misalnya, jika anda hendak membuang air kecil tetapi tandas tak ada, dimana nak melepas? takkan nak tahan sampai balik kat rumah sedangkan mungkin perjalanan masih berbatu nak sampai.

Tak salah nak melepas walau dimana pun, asalkan carilah tempat yang selesa atau tandas mana-mana restoran dan tempat perhentian. Ini adalah himpunan gambar aksi kencing yang tak tahan nak melepas. jom terjah...

 
 
 

SUMBER
Ranking: 5

{ 7 ong gedek gedek... read them below or add one }

remyhazza said...

kalau dah tak tahan... kat mana2 pun boleh........he3


20 April 2012 at 01:09
encik cool said...

dah tak tahan agak2lah..hehe


20 April 2012 at 01:44
shahrazali said...

erk....btul ker gmbr2 ni???
kesian btul...hahaha..


20 April 2012 at 07:01
Miziey said...

Gambar ke-4 tu cirit ek? hehe.


20 April 2012 at 11:03
aswadz said...

kencing ikut dan je ni.


20 April 2012 at 16:12
RazFiRa said...

yucks . gelinye


23 April 2012 at 22:06
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved