Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Lady Gaga Tanpa Solekan (Make up)

on 16 April 2012

Penyanyi pop Amerika Syarikat (AS) yang kerap mencetuskan kontroversi, Lady Gaga suka menampilkan imej seksi dan berahi di atas pentas namun tidak ramai yang tahu wajahnya yang sebenar. Ingin tengok wajah sebenar Lady Gaga??? Gambar di atas merupakan wajah sebenar Lady Gaga tanpa sebarang makeup yang di 'upload' sendiri oleh beliau menerusi laman sosial Twitter untuk tatapan peminat-peminat beliau di serata dunia ini.

Rasanya kalau tanpa solekan-solekan yang pelik yang beliau selalu tampilkan, mungkin popularitinya kurang meletop dan tidak membolehkan beliau naik dalam jangka masa yang singkat. Namun tak dinafikan kekuatan vokal beliau juga adalah satu aset atas kejayaan beliau. Tapi, mungkin tak segah namanya sekarang, kan???


ingin tengok koleksi pakaian / solekan pelik yang pernah Lady Gaga tampilkan, klik sini
SUMBER
Ranking: 5

{ 4 ong gedek gedek... read them below or add one }

liya alia said...

ok jugak xpakai mekap. xda la pelik macam selalu selalu tu. hehe


16 April 2012 at 20:26
remyhazza said...

cantik jugak lady gaga nie.... cuma dia cari kelainan kut!


17 April 2012 at 00:21
Anonymous said...

laknattulah


20 April 2012 at 21:55
Anonymous said...

dia ni salah satu ahli FREEMASON =) tak caye? dgr lagu je dah tahu... lagu memuja SYAITAN... isk isk isk!


4 May 2012 at 06:24
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved