Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Aaron Aziz Dinobat Bintang Paling Popular 2011 Jatuh Tangga Semasa Naik Pentas

on 9 April 2012

Alhamdulillah, akhirnya Aaron Aziz berjaya membuktikan kualiti lakonan beliau dengan menggondol kemenangan dalam kategori utama ABPBH 2011 iaitu Bintang Paling Popular Berita Harian setelah memperoleh undian sebanyak 87,669. Tahniah Aaron Aziz, anda sememangnya layak menggenggam anugerah berprestij tersebut.

Aaron Aziz, artis kelahiran Singapura yang menempa nama dalam industri hiburan tanah air berjaya mencuri hati penonton dan para peminat beliau dalam kebanyakkan drama dan filem yang dibintanginya seperti Nora Eleena, Ombak Rindu, KL Gangster dan banyak lagi.


p/s: rugi aku tak tengok ABPBH semalam, kalau tak bole tengok Aaron jatuh tangga, ahaha
SUMBER
Ranking: 5

{ 4 ong gedek gedek... read them below or add one }

remyhazza said...

tahniah utk aaron aziz....
memang layak sesangat.....
he deserved it !


9 April 2012 at 14:29
remyhazza said...
This comment has been removed by the author.
yusuflaili(Goku) said...

Jatuh tangga tu gimmik je tu..nak tengok cam mana riaksi peminat.


9 April 2012 at 15:36
[sutera kasih] said...

ada ehh jth? rsnya mcm nmpk hehe


9 April 2012 at 16:22
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved