Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Ganjaran RM100,000 | Buktikan Perkahwinan Datuk K Dan Rozita Berkahwin

on 9 April 2012

Datin Zaiton Mohd. Jiwa hari ini menawarkan ganjaran wang tunai RM100,000 kepada mana-mana individu yang dapat tampil menunjukkan bukti bahawa adiknya, Datuk Khalid atau Datuk K telah mengahwini pelakon jelita, Rozita Che Wan.

Zaiton berkata, dia tidak kisah mengeluarkan jumlah wang sebesar itu demi mencabar individu yang menyebar fitnah terhadap suami penyanyi tersohor negara, Datuk Siti Nurhaliza itu.

"Kenalah berani berdepan. Kita mahukan bukti, jadi kepada mereka yang terlibat kita minta mereka tunjukkan bukti tersebut dan jika ia tulen serta sahih, ganjaran itu akan saya berikan.

"Ini bukan pertama kali cerita sebegini keluar, malah semasa keluar gosip pertama dulu, saya pernah minta supaya ditunjukkan kad jemputan perkahwinan mereka tetapi tiada siapa yang datang menunjukkan bukti," katanya ketika dihubungi.


ingin baca lagi kontroversi mengenai Datuk K-Siti Nurhaliza, klik sini
SUMBER
Ranking: 5

{ 7 ong gedek gedek... read them below or add one }

Spudin said...

adoi ..macam-macam mulut orang ni nak jatuhkan orang lain :(


9 April 2012 at 15:52
Diana @ bilakukatacinta said...

erkk.....rm100 ribu tu.. Hah, nt ramai lah wat certificate peleu. nakkan ganjaran tu


9 April 2012 at 16:00
Kamsiah said...

sabar2 la CT...lumrah manusia tak boleh tgk kesenangan org lain...


9 April 2012 at 16:34
yusuflaili(Goku) said...

salam;
Biasalah kawin ngan artis dengan orang2 kaya2..mesti ada dugaannya.


9 April 2012 at 16:46
remyhazza said...

rm 100k......
bertuah nyer badan......
sapa ler yg buat fitnah tu....


9 April 2012 at 18:05
ZEEQA AJIE said...

untunglahhh kakak sayang adik.


9 April 2012 at 18:11
Aisyah Ahmad said...

tapi kan kalo tak da angin,tak kan pokok bergoyang?tapi pape pun lumrah manusia tak leh tengok orang senang ;)


11 April 2012 at 07:38
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved