Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

(Panas) Nora Danish Seksi Jogging Dengan Skirt

on 10 April 2012

 

Ape nak jadi lah ngan artis-artis sekarang..sepatutnya mereka menjadi contoh dan teladan..ni tak..nak joging pon pakai skirt..kalau dah joging pakai skirt..aku rasa memang tak jadi orang lain nak joging..biasa lah kan nafsu manusia..dah namanya manusia..kalau kita cakap jangan pakai seksi dia tetap nak pakai..kalau kita cakap jangan tengok..tetap nak tgok jugak..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ingin tengok Nora Danish berpakaian seksi di set penggambaraan, klik sini
SUMBER
Ranking: 5

{ 6 ong gedek gedek... read them below or add one }

kak mah said...

Lawak maharaja lawak..


10 April 2012 at 15:37
Edy Fee said...

igt betul2 td.jahahahahah


10 April 2012 at 15:40
remyhazza said...

lawak jambu.....


10 April 2012 at 16:39
Anonymous said...

Biasalah, kena seksi sikit lepas jadi janda ....Jadi janda sudah lama so, kempunan la sikit..kot2 ada laki yang sangkut


9 August 2012 at 17:29
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved