Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Gempar!!! Jual External Hardisk Tiruan Di PC Fair

on 23 April 2012

Salam sejahtera, ramai yang kecoh pasal external hardisk yang kononnya satu barangan penipuan yang dijual di PC Fair. Selagi belum kena mana nak percaya kan? hah, ni dah terang-terang nampak kat gambar ni. external hardisk yang ditambah dengan bolt dan nat untuk buatkannya berat seakan-akan sama seperti hardisk biasa. Inilah produk daripada China!

Kalau benda ini hanya dijual di PC Fair, maka sukarlah nak cari siapa penjual external hardisk tersebut. Oleh itu, perlukah kita buka housing external ni sebelum beli? siapa suruh tipu macam ni kan.

 
 
 

SUMBER
Ranking: 5

{ 6 ong gedek gedek... read them below or add one }

mumui said...

nak untung jer keje... haizz...


23 April 2012 at 20:48
Cik Adieb said...

haiyaaak,nie mang maw cari untung betul


23 April 2012 at 21:08
♔Lady Ainaa♔ said...

Uissshhhhhh.....memang nk cari untung betull sanggup menipu..hish, lepas ni kne berhati2 kalu nk beli hardisk, baru rncang nk g beli..hurmmm..thanks for bg peringatan


23 April 2012 at 22:54
Syukri Mohtar said...

macam mane lah nak check tu..takkan nak bukak depan org yg jual tu..hehe.


23 April 2012 at 23:36
aswadz said...

beli kat kedai jugak yg selamat. kedai yg dah biasa org beli.


24 April 2012 at 16:48
roha said...

beli kat kedai je....selamat


28 May 2012 at 18:34
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved