Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Jarang Berlaku, Lelaki Ini Memperkosa Gadis Ketika Tidur

on 1 April 2012

Lelaki yang berusia 27 tahun ini memiliki keadaan aneh di mana dia melakukan aksi seksual di saat masih tidur. Bukan itu sahaja, dia juga sering dituduh memperkosa wanita ketika sedang tidur. Ingin tahu?

Keadaan yang disebut ‘sexsomnia’ ini membuat lelaki yang berasal dari Sweden ini melakukan hubungan badan dengan seorang wanita pada Jun tahun lalu di desa Vilhelmina. Para penyiasat sendiri hairan ketika mendengar lelaki ini mengaku sedang tidur ketika kejadian itu terjadi.

Menurut keterangan mangsa, sebelum diperkosa, lelaki ini pengsan di bar kerana banyak minum alkohol. Kemudian, dia mulai berhubungan badan dengannya. Para penyiasat menyatakan lelaki ini bersalah kerana wanita ini tidak berdaya ketika insiden itu terjadi.

Suspek menolak aksi itu dilakukannya secara sengaja dan dia mengaku tidak bersalah dan tak mengetahuinya. “Saya terbangun kerana wanita ini menolak saya dan bertanya, ‘apa kamu sudah bangun’,” katanya seperti dipetik dari DM.

Tidak hanya itu, lelaki ini juga mengaku ini bukan kejadian pertama dia melakukan hubungan badan tanpa dia sedari. Mantan kekasih lelaki ini mengaku, bahawa dia sering terbangun di pagi hari di mana malam sebelumnya dia melakukan seks ketika sedang tidur.


ingin baca kisah manusia mengigau paling pelik, klik sini
SUMBER
Ranking: 5

{ 1 ong gedek gedek... read them below or add one }

dear yayah said...

dia btol2 x sedar ke buat2 x sedar?


1 April 2012 at 22:28
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved