Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Nurul Halimin Isteri Kedua Sham Kamikaze???

on 12 April 2012

Identiti isteri kedua Sham Kamikaze telah lama dikenalpasti & wanita itu bernama Nurul Halimin Md Salleh yang berusia 32 tahun. Mereka sah bernikah 16 Januari yang tahun ini.

Nurul Halimin atau lebih mesra di’panggil Min ini merupakan kakak kepada penyanyi Maulana dari Akademi Fantasia 8 (AF8) & wanita yang di’dakwa janda anak satu ini merupakan seorang yang aktif di’Twitter.

Menurut sumber lagi, pernikahan Sham Kamikaze dengan Nurul Halimin masih belum di’ketahui oleh isteri pertama & keluarga Sham Kamikaze sendiri.

Bagaimanapun puji harus diberi kerana Sham Kamikaze mengambil keputusan untuk berkahwin dengan wanita yang bergelar ibu tunggal untuk membela nasib.

Jika identiti isteri kedua Sham Kamikaze ini benar seperti di’dakwa — menjadi satu persoalan kepada lelaki ini masih mahu merahsiakan perkahwinan kedua beliau sedangkan ia’nya suatu perkara yang baik?

Bukankah perkahwinan itu sesuatu yang patut dihebahkan untuk elak fitnah masyarakat? Bukanlah riuh satu kampung cukup sekadar orang tahu untuk mengelakkan salah faham.


ingin baca kisah silam Sham Kamikaze yang gemilang, klik sini
SUMBER
Ranking: 5

{ 1 ong gedek gedek... read them below or add one }

Aisyah Ahmad said...

errkkk..cam ne ni..


13 April 2012 at 22:05
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved