Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Akibat putus tunang wanita seksi ini tiduri 200 lelaki rakan internetnya

on 11 February 2012

Salam sejahtera... Kebanyakan wanita melayari Internet untuk mencari pakaian, kasut atau tawaran diskaun namun seorang pengurus kelab malam, Louise Grant, 25, menggunakannya untuk mencari teman tidur.

Grant berkata, sehingga kini dia sudah meniduri 200 lelaki yang ditemui di Internet atau secara purata seorang lelaki setiap lima hari. Katanya, pada satu ketika dia pernah melakukan hubungan seks dengan tiga lelaki dalam hari yang sama.

Gadis yang berasal dari Manchester tersebut mula menggunakan Internet untuk seks selepas putus tunang dengan kekasihnya tiga tahun lalu. Dia yang berasa kesunyian kemudian menggunakan laman webFacebook dan hari berikutnya Grant keluar bersama lelaki pertama diikuti dengan hubungan seks.


p/s: masyaAllah... para pembaca kalau putus tunang atau putus cinta, jangan buat macam ini ya!
Ranking: 5

{ 13 ong gedek gedek... read them below or add one }

NOVA said...

teruk nyerr... sampai macmtu sekali... ish2.. sayang sungguh comel2 tapi dah rusak....


11 February 2012 at 20:43
Cik tikah said...

ala... muka comel dah tpi syg :(


11 February 2012 at 21:12
fyna said...

tuela..padah letak otak letak kat lutut..
macam tuela jadinya..


11 February 2012 at 21:38
nuruashia said...

kafir xpe..jgn islam mcm ni sudah..nauzubillah..


11 February 2012 at 22:58
Azek zk said...

macam nilh akibatnya kalu org yg x ada pegangan agama. Moga2 Allah memberi hidayah kepadanya.


11 February 2012 at 23:13
remyhazza said...

kalau putus sekali pun.....jgn ler buat benda yg tak senonoh.....
tkde otak langsung.....


12 February 2012 at 01:14
FAIZ FAKHIRIN said...

kenapakah ia menjadi bodoh?


12 February 2012 at 02:34
cik bulan said...

tah pape je.=.=''.haish..ada jgk org camni


12 February 2012 at 04:19
naiemah_ramli said...

erkkkkkkkk =__=""..mcm2 ha


13 February 2012 at 02:51
Iaruz said...

itu cara nak membinasakan diri....


20 March 2012 at 09:33
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved