Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Kerana Lipstik, Anak Dipukul Sehingga Mati

on 27 February 2012

Assalamualaikum... "Mama, adik baru saja melukis pakai lipstik mama", itulah dialog anak perempuan kecil yang malang sebelum dipukul dengan kejam oleh mama. Setelah mendengarnya dialog itu diucapkan, ibu yang kejam itu mengamuk lalu memukul anaknya tanpa menghiraukan tangisan dan jeritan dari mulut kecilnya setelah melihat lipstiknya sudah tinggal separuh.

Setelah puas menlempiaskan emosinya, ibu ini tersedar bahawa anak perempuannya sudah tidak bergerak lagi. Dia pun mengoncangkan tubuh anaknya sambil menangis dan memohon agar anak perempuannya membuka matanya.

Tapi terlambat.... jantung anak perempuan itu telah berhenti berdengup. Dan saat sang ibu melihat kesan di selimut tempat tidur anaknya, disitu tertulis sebuah tulisan dengan lipstik merah yang tertulis: "Sayang Mama Sampai Bila Bila".


p/s: sayu hati membacanya...
Ranking: 5

{ 17 ong gedek gedek... read them below or add one }

ChaCha said...

mesti dia x pakai dh lipstik pastu..
macam2 skg ni...


27 February 2012 at 16:17
!em@ gurLz said...

kejam nye... agax2 la nx mrh anax pn... bpe cgt la lipstik ur b'bnding ngn anax


27 February 2012 at 16:22
CekbOlat-bOlat said...

errr.. sadisnye.. hm,kn dh mnyesal..


27 February 2012 at 16:25
Aida Omar said...

sadisnya.. tulah lain kali ikutkan sangat emosi tu.. hilang dah satu nyawa, nak menyesal pun tak guna dah..yang pergi tetap pergi.


27 February 2012 at 16:28
cik ika said...

sedihnye..hurmm~~


27 February 2012 at 16:50
Pamie said...

kejam..confirm mak dia gila kalau tengok lipstik lepas tu..


27 February 2012 at 17:09
beckhrooy said...

sedihnyaa, ni betul2 berlaku ke?


27 February 2012 at 17:34
che mid said...

Salam, nasib baik Deeja tak beribukan dia..


27 February 2012 at 17:39
zafira othman. said...

kena buat hari tanpa lisptik.

<--nasib baik gwa tak suka pakai lipstik, kalau tak mesti jdi bistik


27 February 2012 at 17:46
cik Es ღ said...

Ya Allah. Kesiannya. Mintak dijauhkan sifat baran seperti mama itu ...


27 February 2012 at 18:05
cik salsa said...

sayu sgt2 kisah ni..si ibu tu mnyesal pon da xguna.....da terlambat.


27 February 2012 at 18:19
steffany daph said...

kesian :( apa la sngt, ank cam tu pun sampai nak pukul teruk2.


27 February 2012 at 18:56
remyhazza said...

menyesal tak berguna........


27 February 2012 at 23:18
nURL said...

orang macam ni pun ada ke


13 March 2012 at 23:19
Anonymous said...

mak bodoh betul...anak dah nangis kesakitan tu biarlah stop! nak hantam sampai mati pulak.lipstick tu boleh beli lagi..anak boleh ke?


27 March 2012 at 16:21
Anonymous said...

gila! lipstik ngn nyawa, nyawa pntg lg.
ksian anak tu...


5 July 2012 at 00:09
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved