Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Cincin Tersekat Di Kemaluan Lelaki

on 13 February 2012

Salam sejahtera... Seorang lelaki di China terpaksa mendapatkan rawatan di hospital apabila cincin miliknya tersekat di kemaluannya (penis). Lelaki cina itu dirujuk ke hospital dalam keadaan dua cincin emas miliknya tersangkut pada zakar.

Keadaan itu berpunca daripada kebimbangan lelaki itu kerana takut dua cincin emas miliknya dicuri dalam perjalanan pulang dari sambutan Tahun Baru Cina. Dia cuba menyembunyikan cincin di jarinya dengan menyarungkannya pada zakar kerana merasa ia adalah tempat simpanan paling selamat.

Ketika dia sampai di Changde wilayah di Hunan, dia cuba untuk membuka cincin itu dari zakarnya tetapi gagal. Dia kemudian meminta bantuan daripada orang ramai, yang kemudiannya memanggil bomba. Anggota bomba kemudian merujuk lelaki itu ke hospital di mana doktor berjaya mengeluarkan cincin itu dari zakarnya dengan memotong cincin itu menggunakan plier sejam kemudian.

p/s: adakah beliau akan mandul??? ahaha
Ranking: 5

{ 8 ong gedek gedek... read them below or add one }

remyhazza said...

dah takde tempat lain ker nak simpan cincin tu......
terlebih pandai ler tu.....
pi spital biler tgk misi2 yg cantik2 lagi tak boleh kuar....
choi punya org la....he3


13 February 2012 at 00:31
syira syah said...

bongok HAHA!

nampak sangat anu dia tu kecik sampai cicin pun boleh masuk. HAKHAK!


13 February 2012 at 01:40
infoklasik said...

nak komen apa tah pasai tu..haha..malu ja la nk baca..huhu..apa punya orang tah, pelik2..ada ka buat macam tu..kan dah kantoi..haha


13 February 2012 at 01:54
naiemah_ramli said...

erkkkkk..last2 rugi mcm tu jga..hoho
mcm2 lah..mcm tak de tmpt lain..hoho


13 February 2012 at 03:41
Lily said...

Hahaha, buat segan je xD


13 February 2012 at 05:03
Ms Velentine said...

hahahaha,,punya kile


13 February 2012 at 09:53
Lea Isnawi said...

agak2 la nak sembunyikan pong

hahaha


13 February 2012 at 14:19
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved