Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Gambar Gadis Sorak (Cheerleader) Universiti Tercantik Di China

on 6 February 2012

Salam sejahtera... wajah gadis ini dirakam secara tidak sengaja dalam satu pertandingan sorak antara universiti di China. Mungkin kerana raut wajahnya yang cantik dan comel, mahasiswi Universiti China menjadi sensasi di internet sehingga ada yang memanggilnya sebagai Gadis Sorak Paling Cantik dan Semulajadi. Gadis ini sedang belajar di Universiti Xiamen. apa lagi, jom cuci mata...


p/s: sememangnya warga China dilahirkan dengan kulit yang cantik-cantik. hoho
Ranking: 5

{ 14 ong gedek gedek... read them below or add one }

fyna said...

ha'a kan...cantik dan comel..
:)


6 February 2012 at 03:03
naiemah_ramli said...

erkkk..sksinya..huhu
cantik...^__^


6 February 2012 at 03:44
cik kiwi's said...

pic fes..biasa..pic 2, 3 tu comel..heheheh


6 February 2012 at 03:46
CekbOlat-bOlat said...

mmg cntik ! gua tergodaaaaa


6 February 2012 at 04:25
Cik tikah said...

bukan dorang mostly buat pembedahan kan?


6 February 2012 at 07:33
Spudin said...

perghh ...xscantik orang melayu la ...


6 February 2012 at 09:27
Zaf98 said...

biase jea teng0k~ takdela cantik sgt~ mak saya lagi cantik! :D


6 February 2012 at 12:04
Detective Fiqa said...

wwooohhooo. seksinya adehh~~


6 February 2012 at 12:34
Koding said...

Pom Pom POm...
Pom Pom...
Kereta kecil ku berbunyi...


6 February 2012 at 18:05
reen afny said...

biasa je.. ada lagi cheerleader yang lagi lawa daripada dia kan. huhu


7 February 2012 at 00:32
Boyz_ed said...

Ambboihh ! Dah mcm xpkai sluar dah . Dah dia pkai skirt kn . ~ngee . =D


7 February 2012 at 08:42
fauzi said...

cantik
tapi busuk


14 April 2012 at 02:27
PORUMAN said...

cantik dan comel budak ni


25 September 2012 at 00:03
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved