Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

(Gambar Dan Video) Gempar! 43 Sejadah Berdiri Di Maran, Pahang

on 13 February 2012

Salam sejahtera... Lebih 43 helai sejadah berdiri tegak seolah-olah sedang bersolat di dalam sebuah surau lama. Kejadian aneh tanda kebesaran Illahi tersebut menggemparkan penduduk setempat itu, disaksikan sendiri pelajar Maahad Tarbiah Darul Hijrah Al-Islam, Maran, Pahang.
43 sejadah berdiri ini yang diletakkan di dalam surau lama maahad berkenaan menghadap kiblat dan berada dalam kedudukan solat seperti berdiri tegak, duduk di antara dua sujud dan sujud. Kesemuanya kekal berada dalam keadaan demikian sehingga pagi tadi. Kejadian aneh ini turut menarik perhatian orang ramai yang tidak putus-putus mengunjungi surau berkenaan sejak pagi tadi.


Beberapa pendakwah bebas yang ditemui menyifatkan kejadian ini sebagai tanda kebesaran Allah swt supaya umat Islam kembali kepada ajaran-agama Islam yang suci.

p/s: hanya Allah yang Maha mengetahui. nak percaya pun payah, tak nak percaya pun payah...
Ranking: 5

{ 16 ong gedek gedek... read them below or add one }

fyna said...

alaaaa..line slow..nak kene tgk kat tempat keje esok..
:)


13 February 2012 at 01:27
fyna said...

kuasa Tuhan kan.


13 February 2012 at 01:27
Anwar Suran said...

wah... macam mana leh jadi gitu? Hebat2...


13 February 2012 at 03:28
nuruashia said...

subhanallah..tu kuasa Allah yg Esa..


13 February 2012 at 04:06
nuruashia said...

subhanallah..tu kuasa Allah yg Esa..


13 February 2012 at 04:06
mirmashi said...

subhanallah , bukti kekuasaan Allah :)


13 February 2012 at 04:30
Lily said...

Kuasa Allah siapa yg tahu :)


13 February 2012 at 05:30
Azek zk said...

ada hikmahnya tu.


13 February 2012 at 08:01
kartikel.com said...

dulu kat arab ni kat mesia plak


13 February 2012 at 09:38
Detective Fiqa said...

^^ Allah maha BEsar :)


13 February 2012 at 15:25
cik ika said...

Allah itu maha besar..


13 February 2012 at 16:20
remyhazza said...

Kuasa Allah yg maha besar....


13 February 2012 at 18:28
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved