Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Zarina Anjoulie Ugut Aliff Aziz Di Twitter | GAMBAR MESRA ZARINA ANJOULIE DAN ALIFF AZIZ

on 10 February 2012

Salam sejahtera... Lewat malam tadi, Zarina Anjoulie melalui akaun Twitter rasmi beliau menulis sesuatu tentang Aliff Aziz yang sebenarnya kurang senang untuk anda semua baca. Zarina Anjoulie menulis yang Aliff Aziz telah menipu diri beliau dan meminta penyanyi kelahiran bumi Singapura itu untuk datang minta maaf atas kesilapan tersebut.

Tidak pasti apa penipuannya tetapi Zarina Anjoulie turut menulis yang beliau kini mempunyai cukup bukti untuk memberitahu media apa yang telah Aliff Aziz lakukan kepada beliau pada ‘malam tersebut’. nak tahu malam apa??? klik sini

Dan di bawah ini adalah gambar Zarina Anjoulie dan Aliff Aziz bermesra di dalam kereta. nampak intim kan mereka dulu tapi sekarang....


p/s: apabila hati sudah dilukai, beginilah jadinya....
Ranking: 5

{ 14 ong gedek gedek... read them below or add one }

Boyz_ed said...

Xdelah cun mana pown kan . Awek Ed lagi cun . Kan2 ? Asl diowunk plok2 ? XD


10 February 2012 at 17:06
Detective Fiqa said...

hm dunia selebreti memang macam tu =.=


10 February 2012 at 17:19
NOVA said...

macm tu la kalo dah jadi artis terkenal.. huhuhu


10 February 2012 at 18:12
mirmashi said...

macam2 laa artis skrg >.< haihhh . sbenarnya , tataw laa leh caya ke x .


10 February 2012 at 18:38
cik kiwi's said...

cisss. tekan sini tu memang kurang hasamm!


10 February 2012 at 18:42
miranadia said...

hmm...no komen. macam2 lah diorang ni


10 February 2012 at 18:53
Cik tikah said...

budak perempuan tuh tak habis2 dengan masalah. menyampah la dengan dia tuh!


10 February 2012 at 20:14
nuruashia said...

betul ke tu aliff aziz?? ntah3 sape die yg die angkut ahahhaha


10 February 2012 at 21:24
cinta siswi said...

haihhh.. =,=" femes tuh zarina nie..hihi. femes dgn publisiti. :P


11 February 2012 at 00:22
Miss Purple Ungu said...

kontroversi aje lebih huhu...


11 February 2012 at 18:38
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved