Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Fitnah Pembangkang | Gambar Najib Memakai Tanda Dahi (Nandek) Dalam Upacara Hindu

on 17 February 2012

Salam sejahtera... nampaknya pihak pembangkang semakin terdesak untuk meraih undi sehinggakan mereka sanggup memfitnah Perdana Menteri kita. miera malas nak cakap panjang (nanti jadi dosa pula), jom terjah gambar fitnah jahat ini...
 

p/s: berhentilah sebelum terlambat wahai pihak pembangkang...
Ranking: 5

{ 9 ong gedek gedek... read them below or add one }

cik kiwi's said...

takde bezanya. kerajaan lagi banyak fitnah yang dia buat. cuba cek lain. :P


17 February 2012 at 18:45
Azek zk said...

kerajaan lg teruk rasanya. banyak duit rakyat dibazirkan begitu sahaja..


17 February 2012 at 18:55
Saddila said...

dila suka dua komen atas ni! kerajaan lagi teruk. sekian.


17 February 2012 at 19:04
faiz fakhirin said...

Poltik ni mcm2...aku sdiri naik fedUP ngn perangai kekanakan.


17 February 2012 at 19:09
amy azuha said...

i know there's a lot going on about our nation's politics. All i know is that we should already be grateful for the peace & harmony that we live in. why ruin something so valuable just to prove a point?


17 February 2012 at 19:40
remyhazza said...

malas nak komen......
dua2 pihak sama2 jer ade kelemahan.....
nak pi undi pun malas....he3
tak tahu yg mana betul yg mana tak betul.....


17 February 2012 at 23:47
shameel Iskandar said...

kedua-duanya teruk. Kerajaan fitnah pembakang dan pembakang fitnah kerajaan.

Saya inginkan Malaysia yg aman.Tak kira BN atau PR yg perintah.


18 February 2012 at 00:16
Messy Girl said...

yg ta skong kerajaan, sume ta reti bersyukur .. korunk takkan dapat yg terbaik la kalo pmbangkang yg pgang ..aku pun bukan peminat politik, tp tanpa kerajaan negara kita tkkn cmni..pmbangkang ckp ja lebih , buat nya? pliz la HASIL tada lgsung !


27 February 2012 at 20:35
din talib said...

Pembangkang tu apa?...sampah ke?...hahaha...


16 November 2012 at 12:41
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved