Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Lelaki Ini Bunuh, Seret, Kelar dan Gantung Leher Anjing

on 29 February 2012

Salam sejahtera... miera ada satu koleksi gambar yang menunjukkan seekor anjing telah diperlakukan dengan sangat kejam. Tidak cukup dengan membunuh, anjing itu diseret, dikelar dan kemudiannya digantung seperti kesalahan membunuh bagi manusia. Apakah kesalahan anjing itu sehingga ia diperlakukan sebegitu ataupun sekumpulan lelaki itu sudah hilang sifat kewarasannya??? Walau apapun, jom terjah gambar di bawah...


p/s: sifat kasih sayang manusia terhadap haiwan sememangnya semakin menipis sejak kebelakangan ini...
Ranking: 5

{ 7 ong gedek gedek... read them below or add one }

Cik Adieb said...

sy sowg Muslim tapi tidak sampai hati mau wt anjg bgitu :(


29 February 2012 at 15:25
Nana Leina said...

euwwwwww.... walaupun anjing jangan la seksa.. dah mati tanam ja la..


29 February 2012 at 15:30
steffany daph said...

errr .. tak da perasaan langsung. cba dia dibuat cam tu baru tau. ada lah balasannya nanti. siap peace lagi, x malu tol.


29 February 2012 at 15:33
remyhazza said...

jgn kata antara manusia dan haiwan....
antara manusia sesama manusia pun dah semakin tipis sifat kasih sayang nyer....


29 February 2012 at 16:15
Phat said...

x sanggup aku nak tengok


29 February 2012 at 16:27
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved