Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

(Gambar Dan Video) Majlis Pernikahan Imam Muda Hassan Adli & Fadatul Ulfah

on 18 February 2012

Salam sejahtera... Tanggal 17 Februari cukup bermakna bagi Juara Imam Muda musim kedua, Mohd Hassan Adli Yahya. Pada tarikh itu, dia bukan saja menyambut ulang tahun yang ke-27 tetapi lebih istimewa bergelar suami kepada wanita yang berjaya membuka pintu hatinya.

Memilih bakal guru, Fadatul Ulfah Jamali sebagai suri hidup, majlis akad nikah pasangan ini berlangsung di Masjid Al Maarufiah, Kampung Parit Baru, Sabak Bernam pada 17 Februari, selepas solat Isyak.

Imam Muda Hassan menyerahkan mas kahwin sebanyak RM666 dan hantaran RM9999. Pihak Hassan membawa sembilan dulang hantaran dan berbalas 11 dulang.









p/s: tak sabar nak kawen la. hoho
Ranking: 5

{ 4 ong gedek gedek... read them below or add one }

Cik Azizah said...

simple je majlis imam ni kan...ha mira buat la gini! janji nikah :)


18 February 2012 at 22:15
remyhazza said...

iman kawen pun glamer.....
tahniah....
moga kekal keanak cucu.....


19 February 2012 at 00:12
Lady Emilya said...

wah imam muda hassan dah kawen alhamdulillah :) muka diorang iras iras je, mmg jodoh :)


19 February 2012 at 08:29
Koding said...

Koding Berkata:
Moga bahagia kekal selamanya...


19 February 2012 at 21:47
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved