Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

(Video) Separuh Mati Wanita Ini Ditakutkan Ala-Ala Bang Bang Boom

on 18 February 2012

Salam sejahtera... Sekarang dah jadi semacam trend di seluruh dunia untuk membuat lawak jenaka realiti seperti Bang Bang Boom dan Wakenabeb yang terdapat di Malaysia. Ada yang benar-benar menarik, namun ada jugak yang luar batasan. Kadang-kadang, penerbit pun tak faham batas dan bila nak berhenti apabila membuat lawak.


Daripada lawak berubah menjadi lawak bodoh, terutama dalam kes klip di bawah ini. Klip berkenaan memperlihatkan bagaimana seorang wanita yang baru habis kerja di Brazil dan ingin pulang ke rumah dipermainkan oleh krew sebuah program lawak realiti. apa lagi, jom terjah...


p/s: kalau miera kena camni, da lama saman program lawak bangang ni. hoho
Ranking: 5

{ 8 ong gedek gedek... read them below or add one }

Nurul Iman Rosman said...

bengong betol lah program ni,
nak kenakan orang pon jangan lah melampau sangat.

Ni kalao kena kat Iman ni, mau seram tak nak naik keta dah.


18 February 2012 at 01:40
Azek zk said...

giler lah diaorg ni. org tu betul2 takut. kesian plak tgk.


18 February 2012 at 08:21
DaYiNi said...

pergh , bole pulakk gitu ann .. mak aihh .. sengal betoll .. kesiann pompuann nii .. ish2x ~ memangg bangangg .. HAHA . rase nak maki2 jee ~ haihh


18 February 2012 at 09:33
Razil Tahir said...

kalau aku, aku naik kete, aku langgar seko2 crew tue... hm...


18 February 2012 at 11:46
Detective Fiqa said...

okay. Df tak berani bukak . hahahaha :D


18 February 2012 at 15:31
Carpet Cleaning Melbourne said...

Hello..this scenario is scary.


18 February 2012 at 21:10
remyhazza said...

bengong betul ler depa nie..... buat scary jer.... habis keta pompuan tu kemek.....
saman jer kak !


19 February 2012 at 00:24
Anonymous said...

pmpn ni pn satu, knp la tkut sgt~ aiya...


26 February 2012 at 04:41
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved