Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

(Gambar) Harga Roadtax Buggati Veyron Di Malaysia

on 13 February 2012

Salam sejatera... kepada peminat kereta sukan (sport car) pastinya kenal dengan nama Bugatti Veyron yang sememangnya mempunyai kelas tersendiri. dengan kualitinya yang sememangnya sangat mengagumkan, tidak hairanlah harganya pun mencecah jutaan ringgit dan ada seorang kawan miera kata, harga Bugatti Veyron ini mencecah sehingga RM12 juta.

Dan di Malaysia,dilaporkan hanya ada 3 buah Buggati Veyron iaitu yang pertama milik Sultan Johor, kedua (gambar) milik Mukhzani Mahathir (anak sulung Tun Dr Mahathir) dan yang ketiga milik seorang perempuan di Kelantan? agak-agak siapa perempuan ni? huhu


Tahukah anda berapa jumlah harga roadtax sebuah kereta ini di Malaysia?
Ia berjumlah RM24,598.50 setahun dan itu belum termasuk insuran kereta lagi. tak termampu miera nak mahu membayarnya. kerja pun terumbang-ambing lagi. hoho


p/s: mampu tengok jela kereta-kereta macam ini. hoho
Ranking: 5

{ 10 ong gedek gedek... read them below or add one }

Lady Emilya said...

alahai hanya mampu melihat sekarang ni hoho. tapi sepulo tahun akan datang belum tahu lagi hihi :D


13 February 2012 at 20:42
Boyz_ed said...

Yeah ! Proud to be kelantaniese . Hahahaha ! :P


13 February 2012 at 20:53
Apai said...

anak prominent car dealer kt klate empunya badan..haha


13 February 2012 at 20:57
Lea Isnawi said...

gulp

telan air liur jela


13 February 2012 at 21:11
Detective Fiqa said...

gggiiiiilleeeeerrrr aaawwweeesssoommeee..
!!
haha


13 February 2012 at 22:10
nadia arrumaisha said...

saya kerja 10 tahun belum tentu mampu....apapun bersyukur apa yg saya ada sekarang


13 February 2012 at 23:40
remyhazza said...

roadtax cam boleh beli keta kancil sebijik......
kaya nyer.....


14 February 2012 at 00:19
naiemah_ramli said...

tgk dgn mata terbeliak je lah..hohoho...nak naik plak dlm mmpi je..


14 February 2012 at 06:36
Anonymous said...

selaju mana pn keta yang ada kat malaysia ni.. had laju tetap 110km/h jugaa....


22 March 2012 at 15:05
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved