Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Gadis Melayu 14 Tahun Sanggup Hina Allah Kerana Pakwe

on 4 February 2012

Assalamualaikum... satu lagi cerita panas yang miera ingin utarakan dan ia bermediumkan facebook sekali lagi. Seorang hamba Allah ini sanggup menghina pencipta-Nya kerana 'pakwe tersayang'. miera rasa gadis itu sudah tidak siuman, ataupun dia ingat pakwe dia itu Tuhan. Astarghfirullahalazim


p/s:ya Allah, tolonglah jauhkan miera dan pembaca-pembaca sekalian dari menghina-MU. aku sungguh takot dengan azab-Mu di neraka.
Ranking: 5

{ 27 ong gedek gedek... read them below or add one }

mimey eidah (owner fida story) said...

bdk tu tlalu lbh thdap pkwe dy,tu jd mcm tu...hope dijauhkan


4 February 2012 at 20:41
faryn mohd said...

tuu namanya bodoh. tunggu ja pembalasan dari ALLAH YANG ESA ;]


4 February 2012 at 20:44
[ wanni ] said...

dia tak sedar apa dia cakap tu betul atau salah :(


4 February 2012 at 20:52
Saddila said...

astaghfirullahalazim. lagi sedih drpd siang tadi kak :(


4 February 2012 at 20:53
cinnamon.com said...

sedihnya...semoga Allah bg dia hidayah..

masih boleh di bimbing..


4 February 2012 at 21:00
•♥ Myra ♥• said...

Ya Allah..beraninya dia..minta2 dijauhkan dari keturunan dan kawan2 macam ni..sedih baca :(


4 February 2012 at 21:02
shera said...

eee ... truk yer


4 February 2012 at 21:13
naiemah_ramli said...

astaghfirullahalazim... mcm2 lah diorg ni..


4 February 2012 at 21:19
Izz Faizah said...

Astaghfirullahalazim..trkilan sgt2 ble bace komen ni..rse sdih pun ade..:( Allah yg bg dia nyawa dan pluang utk idup kat bumi ni..itupun nk bg keutamaan kat pakwe?? mnjadi kekasih Allah adelah yg paling bahagia..


4 February 2012 at 21:24
Soul Lee Hin said...

astaghfirullah. apa nak jadi dgn budak ni. sama2 berdoa semoga beliau sedar dan insaf apa yang beliau dh buat. :)


4 February 2012 at 21:44
Aida Afifah said...

asatagafirullahalazimm . semoga diberikan hidayah.


4 February 2012 at 21:45
aze alia said...

Astaghfirullahalazim.. Inilah jadi kalo orang yang takde ilmu bercinta.


4 February 2012 at 21:52
هانيم إرشاد said...

bercakap tanpa ilmu di dada.


4 February 2012 at 22:30
sya fieqa said...

ish2..tah ape2 je..


4 February 2012 at 22:57
Lea Isnawi said...

bg keutamaan kat bopreng?

gulp!

mengucap panjang


4 February 2012 at 23:30
NUR SABRINA FIRZANAH said...

subhannallah , banyak2 lah bertaubat budak nie


4 February 2012 at 23:43
Myboiler said...

apa sudah jadi dgn manusia nie...


5 February 2012 at 00:27
Bo the Nerd said...

Betul ke dia ni Islam?


5 February 2012 at 03:22
aisya said...

pernah terbaca benda ni tp tak ingat katne.. ape la nk jadi dgn budak2 sekarang ni.. huhu


5 February 2012 at 10:13
Che Izwa said...

Astaghfirullah :') Nak nangis saya tengok status dia. Apa nak jadi? Saya remaja. Masih panjang perjalanan hidup. Takut juga. Banyak hasutan dalam Dunia niii.


5 February 2012 at 22:29
Oh Rojak said...

astaghfirullah. kalau kes camni nak salahkan saper nih? apa pasal dia berkata2 macam org yg takder akal langsung. takkan budak ni takder langsung masuk sekolah? takkan dia takder mak bapak? langsung tak tahu benda mudah macam ni utk bezakan perkara betul dan salah. ini bukan dia jerk nampak buruk, yg pertama tentu2 lah mak bapak dia, pastu cikgu2 dia, last sekali pakwe dia sah2 terang2 buruk dlm kes camni. dalam akal tak berapa sempurna pun ada hati nak berpasangan. hai, masalah betul la. kalau ada peluang nak jerk bagi ajaran skit kat budak nih. semoga ALLAH melindungi aku dan kluarga aku dari penyakit yg sgt teruk ini.


12 February 2012 at 14:12
Anonymous said...

Wanita solehah hanya untuk lelaki yg soleh dan lelaki yg soleh hanya untuk wanita solehah...renung2kan..wallahu'alam


7 May 2012 at 15:28
Najib said...

Doakan semoga dia kembali kepangkal jalan


10 May 2013 at 17:55
Najib said...

Doakan semoga dia kembali kepangkal jalan


10 May 2013 at 17:56
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved