Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Gambar Seks Mirip Anwar Ibrahim Di Majalah Porno Jepun

on 8 February 2012

Salam sejahtera... Sebuah majalah porno di Jepun, BUBKA dikatakan menyiarkan gambar ‘Datuk Seri Anwar Ibrahim dan pasangan seksnya’ di dalam majalah mereka.

Kisah tersebut semakin mendapat perhatian apabila ia dipetik banyak laman blog sejak semalam.
Gambar-gambar tersebut dikatakan dipetik daripada rakaman video seks individu yang didakwa mirip ketua pembangkang itu.


p/s: sememangnya zaman sekarang sudah maju, apa yang berlaku di hujung dunia pun, kita boleh tahu.
Ranking: 5

{ 9 ong gedek gedek... read them below or add one }

cinta siswi said...

ekk.. no komen.. :)


8 February 2012 at 21:33
Cik tikah said...

hahaha.. lawak lah!


8 February 2012 at 21:44
Amely Afandi said...

eh kalau baca dkt artikel yahoo.com , dia tulis nama PM kita skrg , bdk DAI . Alamak. Mana satu ni ? Policitians shud sweep away all this thingy act . sigh


8 February 2012 at 21:55
Cik Azizah said...

huhhuhu...kena gam nanti ni..hehe


8 February 2012 at 22:22
Shamimiey said...

xsangka isue ni dah smpai ke jepun! huhu.. malu2..


8 February 2012 at 22:22
wanmirara said...

errr, emm. speechless ! lantak depa la =='


8 February 2012 at 23:26
miss faten said...

Hurmmmmmm... (berfikir lama-lama)


Ah, malaslah nak masuk campur. Dunia akhir zaman ni, kita tak boleh nak cakap dah mana satu betul, mana satu salah. Anyway, senang cerita, back to Quran and Sunnah. Tu confirm tak salah ;D


8 February 2012 at 23:40
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved