Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

(Gambar) Birthday Party Neelofa yang ke 23

on 13 February 2012

Salam sejahtera... Pada malam 11 Februari 2012 lepas, satu majlis sambutan ulang tahun kelahiran (birthday party) Neelofa yang ke 23 telah diadakan di Bora Asmara, Jalan Penchala. Ramai yang hadir ke majlis tersebut, termasuk keluarga Neleofa, rakan-rakan, selebriti dan para peminat Neelofa yang dipanggil Lofers yang turut menganjurkan majlis ini. Antara selebriti yang hadir ialah Awal Ashaari (pengacara majlis), Ana Raffali, Zain Saidin dan Iqram Dinzly.
 

p/s: birthday party miera tak pernah semeriah ini. hoho
Ranking: 5

{ 13 ong gedek gedek... read them below or add one }

Ms Velentine said...

muda lagi lah pulak dia ni..


13 February 2012 at 14:25
nuruashia said...

bru 23 ke? hohoho..tua setahun jep..retisss tu


13 February 2012 at 14:36
Miss Hidy said...

artis bolehla nk meriah2 segala cmni...huhu..


13 February 2012 at 15:20
Azek zk said...

kalu cik mira nk meriah kena jd artis jgklh.


13 February 2012 at 15:43
remyhazza said...

cik miera kalau buat besday party... jemput satu kampung....
baru meriah...he3


13 February 2012 at 18:26
Mohd Norafzal said...

besday party i koman2 pon ada Yusuf Haslam ngn Aziz Satar je semua golongan veteran


13 February 2012 at 22:06
Amely Afandi said...

aiman khan tu sgtla hensem :( urghhh boleh pengsan tgk dia !


13 February 2012 at 22:14
fyna said...

erk.....nak kek die tue..


13 February 2012 at 22:33
♥ Cik Zack's ♥ said...

kemain meriah, hehehe klo kte dlu2 kcik2 je selebrate kan. dah besar ni xdek nye :D


13 February 2012 at 23:38
naiemah_ramli said...

msti dia dpt bnyak hadiah kan..hikhikhik


14 February 2012 at 06:28
khairi said...

kenapa neelofa ni suka pakai baju jenis yg sama...


31 July 2012 at 22:26
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved