Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Perempuan Hina Maki Hamun Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat

on 8 February 2012

Assalamualaikum... hari ini miera ada satu cerita panas. Seorang perempuan yang sangat hina telah memaki hamun Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat. bukan setakat itu sahaja, wanita yang tidak ada didikan agama ini juga telah menghina Sunnah Nabi kita yang suci. MasyaAllah...


p/s: ini bukan entri berbaur politik taw, miera hanya ingin berikan kesedaran kepada wanita ini bahawa ramai yang beragama Islam tidak suka penghinaan sebegini...
Ranking: 5

{ 21 ong gedek gedek... read them below or add one }

Detective Fiqa said...

=.= harapp jee muka macam model. =.=


8 February 2012 at 12:15
NURULHANIF said...

xdak keje cari keje..


8 February 2012 at 12:16
هانيم إرشاد said...

ilmu tak cukup, byk ckp plak.. dunia skarang :(


8 February 2012 at 12:32
faizfakhirin said...

Inilah manusia bodoh...senang jer nk jumpa...hahaha


8 February 2012 at 12:39
el said...

adoiii mentalility kiok la dia ni...conpom bkn calon bini ni hahahaha


8 February 2012 at 12:45
Lea Isnawi said...

hati2 kalo nak post dlm fb kan


8 February 2012 at 12:48
CekbOlat-bOlat said...

OH.. jaiss sila tangkap..! haha..


8 February 2012 at 12:56
Mrs.Yie said...

ish..jangan2 ada org menyamar guna gambar dia x?


8 February 2012 at 13:07
Spudin said...

hurmm ...maki hamun ditegah sesama kita umat islam ..kalau betul sekali pun, jangan buat gini beb ...tak elok ..cemar muka je


8 February 2012 at 13:57
jelah said...

nmpaknyer kita mcm dh kembali ke zaman jahiliyah...bahkan lgi teruk dri tu..


8 February 2012 at 14:13
LAici KAng Ais said...

kesian tul pompuan ni


8 February 2012 at 14:17
Aida Omar said...

nak tegur sila guna bahasa2 yang mulia..kekeke..


8 February 2012 at 14:25
cinta siswi said...

hadoii.. doa byk2 supaya dia berubah.. :)


8 February 2012 at 14:37
Miss Purple Ungu said...

muka cantik tapi ayat dia.....


8 February 2012 at 15:08
ZaroL said...

Aishh...tak ada iman dah dia ni. Kurang kasih sayang btol.


8 February 2012 at 17:22
naiemah_ramli said...

adoi la..mcm2 ragam diorg ni..cari pasal sungguh !! :(


8 February 2012 at 17:39
Cikgu Jaja™ said...

sbb tu ada pepatah diam lebih baik


8 February 2012 at 20:25
Boyz_ed said...

Xpe2 . Mungkin didunia dia trlepas . Tapi , di akhirat kelak , kita xthu kan . =)


8 February 2012 at 20:38
Cik Azizah said...

hish sungguh biadap n memalukan!


8 February 2012 at 22:22
wan_cikgumuzik said...

fb budak tuhh kena hack laa tuh.. kakkakakakaka


8 February 2012 at 23:35
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved