Lebih Gosip Bersama katakcomel.my

Kafir Laknat Hina Islam

on 3 February 2012

Salam sejahtera... kafir laknat masa kini semakin berani memaparkan gambar, perbuatan dan sebagainya di pelbagai medium yang menghina Islam. Apakah yang membuatkan mereka melakukan perkara sedemikian rupa. Dan apa pula tindakan kita sebagai umah Islam dengan tingkah laku mereka itu???

Tamat sudah mukadimah, entri pada kali ini miera ingin berkongsi secebis dari berjuta-juta gambar yang terdapat di internet yang menunjukkan penghinaan yang melampau terhadap Islam. mari kita tengok!!!



 

p/s: mengapa sebegini teruk islam dihina??? renung-renungkan...
Ranking: 5

{ 11 ong gedek gedek... read them below or add one }

Faizz's Jamil said...

wtf !
hahaha...xpa xpa..depa nih suma sah2 jadi ahli neraka..jadi arang gred A++ punya nih..

*menyombong dah dya la nih


3 February 2012 at 17:04
nurpiska said...

ish, mmng geram la!


3 February 2012 at 17:09
fariQuE said...

mcm sial jekkk !


3 February 2012 at 17:11
cik kiwi's said...

org kafir dan yahudi kita mmg dah nl perangai dorg sejak azali lg.no wonder la semua ni jadi.

yg penting, kat akhirat nnt dorang ni akan menyesal dengan apa yg diorg buat kat atas dunia ni nnt


3 February 2012 at 17:21
Koding said...

si Kafir memang tidak akan berhenti dgn agenda jahatnya...


3 February 2012 at 17:32
Detective Fiqa said...

=.= tak gune betul >.<


3 February 2012 at 17:33
Hanif said...

Inilah mainan kafir...


3 February 2012 at 18:39
maizatul azrina Yaakob said...

what the fish dorang wat cmni...agak2 lar...kkn kena hormat agama org lain...jht tol la...huhu


3 February 2012 at 19:48
khairul said...

abg heran betul la..dh terang si celaka laday gaga tu menghina Islam..tp ramai org islam terutama muda mudi kita dok memuji dia


3 February 2012 at 20:09
NuruL YannA said...

astagfirullah .
ape la dengki kebeno dio tu .
dasar bongkak takbur .
chuihh puihhh tuihh !
>b< harap allah beri dia hidayah


23 March 2012 at 00:39
Nuzul Haziq said...

Astaghfirullahal azim...kafir laknatullah makin berani menghina agama Islam..padahal kita sendiri tdk pun menghina agama mereka,kita menghina pun sbb mereka menghina dulu agama kita...padahal Nabi s.a.w sendiri mencegah kita dari menghina agama orang lain..dan ini merupakan ujian yang patut kita terima dan kita patut bersabar kerana kemenagan akan berpihak kepada Islam kelak nanti .Insha Allah..


21 April 2012 at 12:08
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
© katak comel All Rights Reserved